تور آنتالیا لحظه آخری ( بهترین شانس ۱۳۹۸ )

يكشنبه 15 دی 98

   آنتالیا به عنوان مرکز استان آنتالیا از شهر های ناحیه ی غربی کشور ترکیه با آب و هوایی معتدل مدیترانه ای و سواحلی بی نظیر با امکانات بی رقیب آن هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد.


مزایای تور آنتالیا لحظه آخری

   شاید برای بررسی مزایای تور آنتالیا لحظه آخری نخست لازم باشد مفهوم و نوع این تور را مشخص کنیم تا با پیشینه ی ذهنی روشن تری وارد مباحث اصلی شویم. در برخی از فصول و زمان های سال متقاضیان تور های آنتالیا به اوج خود می رسند و اغلب تور ها به مقصد این شهر از کشور های مبدا مختلف فروخته خواهند شد. مانند اوایل بهار تا اواخر تابستان به خصوص ماه های فروردین و اردیبهشت که آب و هوای معتدل آنتالیا فرصت تفرح و تفرج بی نظیری را برای توریست ها فراهم می کند. اما در سایر فصول سال یعنی پاییز و زمستان به دلیل برودت و سردی هوا درخواست ها برای سفر به آنتالیا به حداقل می رسد و در آژانس های هواپیمایی نیز کسادی بازار رخ می دهد. زیرا سردی هوا اجازه ی فعالیت های تابستانی را مانند فعالیت های آبی، بهره مندی از نور خورشید و... برای گردشگران صادر نمی کند و این عامل خود موجب عدم سفر مسافران به آنتالیا می شود. اما این پایان ماجرا نیست زیرا در اینجا ما میتوانیم تور آنتالیا لحظه آخری را به شما معرفی کنیم. تور آنتالیا لحظه آخری همان پیشنهاد ویژه ای است که گردشگر را متقاعد می کند تا آنتالیا را در فصول سرد نیز تجربه کند. زیرا این تور با تخفیف های فوق العاده اش بهترین قیمتی را که یک فرد می تواند با آن به آنتالیا برود ارائه می دهد. کاهش هزینه ها در تور لحظه آخری آنتالیا بسیار چشمگیر است و کیفیت خدمات ارائه شده بالا می باشد و آیا این مزایا کافی نیست تا یک گردشگر تصمیم بگیرد در زمستان به آنتالیا سفر کند؟!


تور آنتالیا لحظه آخری و صرفه جویی بزرگ

   درست است، تور های لحظه آخری آنتالیا بسیار به صرفه و ارزان قیمت هستند و هزینه های سفر را به طرز باور نکردنی کاهش می دهد. زیرا اغلب هزینه های یک گردشگر برای سفر به آنتالیا، هزینه های مربوط به تور مسافرتی است و حال تور آنتالیا لحظه آخری راهی درست برای کاهش این هزینه ها می باشد. در این نوع تور لحظه آخری از زمان دقیق پرواز و روز سفر اطلاع چندان برنامه ریزی شده ای  در دست نیست و ممکن است درست چند ساعت قبل از پرواز به شما اطلاع داده شود تا چمدان های خود را ببندید و آماده ی سفر شوید اما شما در این نوع تور می توانید با آفر های فراوانی که وجود دارد مناسب ترین تور را از نظر قیمت انتخاب کنید و از ارائه ی خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی با کیفیت با قیمت و هزینه ی پایین لذت ببرید. این تور ها حتی با مدت زمان های اقامت بیشتر نیز قیمت های مناسب و آفر های خود را حفظ می کنند و متقاضیان می توانند هفت روز و شش شب رویایی را در آنتالیای ساحلی و خوش آب و هوا با تور آنتالیا لحظه آخری با قیمت بسیار مناسبی سپری کنند و از پاییز و زمستان آنتالیا به خصوص در ایام عید سال نوی میلادی نیز بهره ی کافی را ببرند. البته تور آنتالیا لحظه آخری غالبا در پاییز و زمستان ارائه می شود و ممکن است در تابستان و بهار نیز این نوع تور ارائه دهنده ی قیمت های رویایی خود باشد.


چگونه تور آنتالیا لحظه آخری را تهیه کنیم؟!

   برای تهیه ی تور آنتالیا لحظه آخری لازم است از اخبار و اطلاع رسانی های آژانس های هواپیمایی در زمان های مختلف مطلع باشید یا مرتبا به سایت ها و فضای مجازی آژانس های مسافرتی سر بزنید. البته زمانی را که برای تهیه ی تور آنتالیا لحظه آخری در نظر می گیرید بسیار مهم است، از آنجا که پیشنهاد های لحظه آخری اکثرا در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان از سوی دفاتر مسافرتی ارائه می شود، پس بهتر است وقت خود را در تابستان و بهار خیلی هدر ندهید و به گشت و گذار در کانال ها و سایت های مسافرتی و هواپیمایی نگذرانید چرا که در زمان های آب و هوای خوش آنتالیا کم پیش می آید که با تور های لحظه آخری آنتالیا برخورد داشته باشید. اما در فصول سرد سال می توانید به محض مشاهده ی پیشنهاد های مطرح شده از طریق سایت ها و فضای مجازی به صورت غیر مستقیم یا با حضور در دفاتر مربوطه به طور حضوری و با مشواره از کارشناسان این آژانس ها اقدام به خرید تور آنتالیا لحظه آخری کنید و منتظر بمانید تا روز و زمان پرواز را به شما اطلاع دهند. در هر صورت بد نیست بدانید که با خرید تور آنتالیا لحظه آخری سهم زیادی از پول خود را ذخیره کرده اید و از آفر های بی نظیری بر خور دار شده اید که در بقیه ی روز های سال نمی توانید از آنها بهره مند گردید.


مناسب ترین زمان برای خرید تور آنتالیا لحظه آخری

   عرضه ی تور آنتالیا لحظه آخری معمولا زمان ثابتی ندارد. در فصل زمستان و پاییز عرضه ی این تور ها بسیار می شود و در فصول دیگر یعنی تابستان و بهار با اینکه به ندرت دیده می شود اما گاهی در اواخر خرداد یا اواخر تابستان عرضه ی این تور ها به چشم می خورد. اما نکته ای که وجود دارد این است که آب و هوای بی نظیر آنتالیا در فصل بهار و تابستان به خصوص از اواسط فروردین یا اواسط اردیبهشت به گونه ای است که گردشگران بسیاری را پذیرا می شود و در نتیجه آژانس های مسافرتی و هواپیمایی به جای عرضه ی تور آنتالیا لحظه آخری، تور هایی با قیمت بالاتر را مطرح می کنند که این مورد نیز از محبوبیت آنتالیا در نزد علاقه مندان این شهر کم نمی کند. زیرا سواحل لوکس و مجلل آنتالیا به ویژه ساحل لارا، بلک، سیده و کمر در ایجاد فضایی مفرح و لذت بخش بسیار موثر هستند و حضور هتل های پنج ستاره در خط ساحلی آنتالیا، برنامه های تفریحی و سرگرمی های شبانه ی این شهر، فستیوال های بی رقیب موسیقی و عرضه ی انواع غذاهای ترکی و ملل، کافه ها و رستوران های منحصر به فرد آنتالیا در میان دیوار های پر از گل های قرمز و سفید باعث شده تا گردشگران با خرید تور های لحظه آخری نیز در زمستان و پاییز و سایر زمان های عرضه به سوی این شهر بیایند و از امکانات این شهر ساحلی مدیترانه ای معتدل ختی در فصول سرما و برودت هوا لذت ببرند. بنابراین با مراجعه به مراکز هواپیمایی در خرید تور های لحظه آخری آنتالیا تعلل نکنید و از آفر های ویژه ی این شهر در تمام ایام سال بهره ببرید، البته اگر از مشتریان پر و پا قرص این هر هستید!؟

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98