آخرین قیمت تور آنتالیا

شنبه 14 دی 98

تفاوت قیمت تور آنتالیا با هزینه ی سفر بدون تور

این قسمت در بخش تور آنتالیا با موضوع شرایط مساعد آب و هوایی و امکانات تفریحی و رفاهی فراوان از مقاصد گردشگری بسیاری از گردشگران، بصورت کامل توضیح داده شده است جهت مشاهده تفاوت قیمت تور آنتالیا با هزینه ی غیر تور کلیک کنید.
 

تفاوت قیمت تور آنتالیا با سایر تور های خارجی

   آنتالیا به دلیل مسافرپرور بودن خود همواره در لیست مسافرتی اکثر کشور ها وجود دارد و میزبان گردشگران بسیاری می باشد.    اگر بحث مقایسه ی هزینه را پیش بکشیم، باید بگوییم قیمت تور آنتالیا نسبت به تور هایی از کشور های غربی یا آسیای شرقی مانند تور های چند روزه ی سفر به چندین کشور همسایه ی اروپایی، کشور های آمریکای جنوبی، تایلند، مالزی، ژاپن و... هزینه ی بسیار کمتری دارد و برای مسافران به وبژه گردشگران کشور های همسایه ترکیه به صرفه تر خواهد بود، زیرا بازه ی قیمت این تور به مقصد آنتالیا از دو میلیون تومان شروع می شود و بسته به عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تور ها بالاتر می رود و این هزینه با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و خدماتی موجود در آنتالیا مناسب به نظر می رسد. البته راه هایی برای کاهش هزینه ی سفر به آنتالیا وجود دارد، به طور مثال استفاده از تور های لحظه آخری در کاهش هزینه ها تاثیر گذار می باشد و قیمت کلی تور را کاهش می دهد. هزینه ی تورهایی برای مقاصدی چون باکو، ارمنستان، آنکارا و... نسبت به قیمت تور آنتالیا ارزان تر است و در اینجا انتخاب گردشگر ملاک اصلی به شمار می رود.


راه اطلاع از قیمت تور آنتالیا

   آنتالیا شهرخوش آب و هوایی برای سیاحت و مسافرت می باشد. امکانات رفاهی و تفریحی موجود آن نیز به محبوبیت این شهر دامن زده و سالانه از مسافرانی با زبان ها و ملیت های گوناگون استقبال می کند. علاقه مندان به بازدید از این شهر مدیترانه ای می توانند با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده ی خود قبل از شروع تعطیلات بهاری یا تابستانی یا در فصل پاییز و زمستان قیمت تور آنتالیا را در سایت ها و صفحه های مجازی، به صورت تلفنی و غیر مستقیم از آژانس های هواپیمایی جویا شوند یا با مراجعه ی حضوری به دفاتر آژانس های گردشگری و استفاده از مشاوران و کارشناسان موجود در این دفاتر از قیمت و هزینه های مربوطه به این تور مطلع شوند و با توجه به هدف و ملاک های خود زمان مناسب را برای سفر به این شهر ساحلی انتخاب کنند. 

تور آنتالیا - عصر پرواز


چگونه مناسب ترین قیمت تور آنتالیا را پیدا کنیم؟

   هزینه ی سفر به آنتالیا با توجه به پیشنهاد های رویایی آژانس ها بسیار متفاوت می باشد. برای سفر به آنتالیا باید هدف از سفر در نظر گرفته شود، به طور مثال کسی که میخواهد برای بازدید از تمام شهر به آنتالیا برود و هدف او صرفا بهره بردن از امکانات رفاهی آن نیست، کمتر به موضوع هتل یا زمان سفر اهمیت می دهد پس میتواند هزینه ی کمتری را صرف کند. اما کسی که برای تفریح و لذت بردن از امکانات به این شهر می رود موضوع زمان بسیار برای او حائز اهمیت است و به طبع هزینه ی بیشتری را پرداخت خواهد کرد. در هر صورت باید بدانیم قیمت تور آنتالیا به عواملی چون زمان پرواز، مدت اقامت، کیفیت امکانات، نوع پرواز و نوع آژانس بستگی دارد اما اقامت در هتل های دو یا سه ستاره، استفاده از امکانات معمولی تر، سفر در طول پاییز و زمستان، استفاده از پرواز های متوسط تر و... در کاهش قیمت تور آنتالیا موثر است و طرفدارن این تور میتوانند با توجه به این عوامل مناسب ترین قیمت این تور را پیدا کنند.


مناسب ترین قیمت تور آنتالیا بر اساس زمان سفر

   آنتالیا شهرخوش آب و هوایی برای سیاحت و مسافرت می باشد. امکانات رفاهی و تفریحی موجود آن نیز به محبوبیت این شهر دامن زده است   با توجه به عوامل ذکر شده در مطالب بالا، زمان سفر در قیمت تور آنتالیا از موارد مهمی است که باید توسط گردشگران مورد توجه قرار بگیرد. زیرا در برخی از ایام سال هزینه ی این تور به بالاترین میزان افزایش خود می رسد و نمی توان کاری انجام داد. دلیل این امر این است که آنتالیا شهری ساحلی و مدیترانه ای با آب و هوای معتدل است و این اعتدال دمایی در برخی از فصل ها به اوج خود می رسد وپای میلیون ها گردشگر را به آنتالیا باز می کند. مثلا در فصل بهار و تابستان دمای هوای آنتالیا در روز حداکثر به ۱۷ درجه و در شب به ۷ درحه ی سانتی گراد می رسد و این دمای معتدل را بسیار انسان خواهان است. در این مواقع قیمت این تور به بالاترین حد خود می رسد و جندین برابر سایر فصول سال می شود. اما در فصل پاییز و زمستان با سرد شدن و برودت تدریجی هوا قیمت تور آنتالیا کاهش می باید و با هزینه های کمتری از حدود دو میلیون آغاز می شود که برای علاقه مندان این شهر رویایی هزینه ی مناسب تری است.


مناسب ترین قیمت تور آنتالیا و امکانات سفر

   آنتالیا که سالانه میزبان میلیون ها مخاطب از سراسر جهان است، از امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیری برخوردار است. همین امر در کنار سواحل رویایی و منطقه ی طبیعی و بکر این شهر سبب شده تا کشور ترکیه به دلیل وجود مسافران بسیاری به سمت استامبول و آنتالیا در سال ۲۰۱۹ در زمره ی برترین مقاصد گردشگری جهان قرار بگیرد. طبیعی است که به میزان استفاده از امکانات، قیمت تور آنتالیا نیز متغیر است. استفاده از هتل های پنج ستاره و رویالی چون هتل دلفین امپریال هزینه ی بیشتری را خواهان است، پرواز با خطوط هوایی با کیفیت تر فیمت بیشتری را دربرمیگیرد، استفاده از پارک های آبی، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی، موج سواری و قایق سواری، شرکت در فستیوال های موسیقی و غذایی، بهره بردن از کافه ها و رستوران های رویال، شرکت در آمفی تئاتر ها و نمایش های موزیکال این شهر، اقامت در ساحل های مجلل و پرهزینه ای جون لارا و بلک، استفاده از پرواز های وی آی پی و... از جمله مواردی است که قیمت این تور و هزینه های برآورد شده را چندین برابر می کند. اما میتوان با کمی تغییر در نحوه و کیفیت استفاده از امکانات هزینه ی کمتری را برای سفر خود به این شهر خوش آب و هوا قائل شوید.  

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98