تور آنتالیا نوروز (سفری عالی بر اساس نوروز ۹۹)

دوشنبه 09 دی 98

لذت سفر با تور آنتالیا نوروز


همزمان با شروع نوروز، آنتالیای مدیترانه ای نیز میزبان برگزاری جشن ها و مراسم های فراوانی در سطح شهر و در خیابان ها و کوچه های پر پیچ خم با دیوار قرمز و زرد و سفید خود می باشد. زیرا آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری کشور های همسایه ی کشور ترکیه و به ویژه فارسی زبانان منطقه می باشد. همچنین توریست های علاقه مند به آداب و رسوم اقوام ملل نیز از این جشن ها و مراسم های برگزار شده در آنتالیا بسیار استقبال می کنند. به همین دلیل تور آنتالیا نوروز بسیار پر مخاطب می باشد. در هنگام نوروز، آنتالیا محل برگزاری جشن ها و مراسمات ملی نوروز در آمفی تئاتر ها، اجرای برنامه های خیابانی همراه با موسیقی های دلپذیر مخصوص نوروز، برنامه های تفریحی مانند آتش بازی، رقص آب و فواره ها، رقص های محلی و برنامه های طنز، محل اجرای انواع فستیوال های شادی و موسیقی و... می باشد. همچنین به دلیل آب و های مناسب این شهر در ایام نوروز شاهد هجوم گردشگران به این سرزمین مدیترانه ای هستیم. به همین دلیل تور آنتالیا نوروز هیچگاه طرفداران میلیونی خود را از دست نخواهد داد به خصوص که جذب هر چه بیشتر توریست و جلب رضایت آنها از سیاست های پر اهمیت کشور ترکیه می باشد.

عصر پرواز ( asreparvaz ) از متقاضیان تور آنتالیا نوروز که در تکاپوی مهیا کردن شرایط برای تجربه ی سفری به یاد ماندنی در ایام بهاری نوروز هستند و در انتخاب یک تور که از میان صدها پیشنهاد وسوسه کننده همواره کاری دشوار است مشاوره می دهد

تور آنتالیا نوروز و آماری از متقاضیان داخلی و خارجی


   شاید فکر کنید در ایام نوروز آنتالیا به شهری برای ایرانیان و فارسی زبانان تبدیل می شود و اقوام و ملل دیگر چندان تمایلی به گردش و سیاحت در این شهر نشان نخواهند داد. اما اشتباه کار همین جاست، زیرا در ایام نوروز گردشگران از سراسر نقاط جهان به این شهر رویایی سرازیر می شوند. تنوع امکانات، تنوع جشن ها، تنوع سواحل مدیترانه ای آنتالیا، آب و هوای بی رقیب و بسیاری دیگر از عوامل باعث می شود این شهر در ایام نوروز محفلی شود برای همگان از شهر های مختلف ترکیه، کشور های اطراف ترکیه و بسیاری از دیگر کشور های جهان. به همین دلیل میتوانیم بگوییم تور آنتالیا نوروز متقاضیانی از سراسر جهان دارد که ممکن است بیشتر آنها فارسی زبان باشند.

 

رزرو آسان تور آنتالیا


   برای رزرو آسان تور آنتالیا نوروز دو راه آسان وجود دارد. اول از همه باید در نظر داشته باشیم به دلیل هجوم مسافران به این شهر در ایام نوروز، باید از هفته های قبل تلاش خود را جهت تهیه ی بلیت یا تور آنتالیا نوروز شروع کنید چون تورهای این شهر برای روزهای بهاری نوروز خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید تمام می شوند، اما برویم سراغ دو راهی که گفتیم. اگر تورهای نوروزی آنتالیا را دوست دارید به صورت غیر حضوری تهیه کنید، کافی است سری به سایت های آژانس های ارائه دهنده ی این تور بزنید و از میان گزینه های پیشنهادی بسیاری که جلویتان است، یکی از آنها را بر حسب شرایط و معیار های مورد نظر خود انتخاب کنید. راه دیگر که حضوری می باشد، مراجعه به دفاتر و مراکز آژانس های هواپیمایی می باشد که در این صورت می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان و مشاوران این دفاتر نیز بهره ببرید و آنگاه اقدام به خرید کنید.

 

امکانات برای تور آنتالیا نوروز


   از آنجا که تور آنتالیا نوروز طرفداران میلیونی خود را دارد، به طبع امکانات این شهر ساحلی در این ایام به اوج خود می رسد و تلاش ها همه برای فراهم کردن محیطی دلنشین برای همه ی سبک ها و سلیقه ها می باشد. در ایام جشن و شادی نوروز، خیابان ها و کوچه های پر پیچ و خم و نخل برافراشته ی آنتالیا شلوغ تر اوقات دیگر است، هتل ها نیز مراسم های مخصوص به خود را دارند؛ لابی ها و محیط بیرونی آنها فضایی مناسب برای برگزاری انواع جشن ها و محفل های شادی است، میدان های شهر از نماد های نوروز و سفره های هفت سین نمادین مملوء شده و انواع فستیوال های بزم و رقص و موسیقی بر پا می شود. هلیکوپتر ها پرواز کنان بر فراز شهر نماد نوروز را در آسمان نشان می دهند و خط ساحلی این شهر به فضایی برای آتش بازی های شبانه تبدیل می شود. در کنار خیابان ها، شیرینی ها و دسر های ترکی کام گردشگران را شیرین می کند و شاید کمتر کسی باشد که در تور آنتالیا نوروز کادایف گردویی آنتالیا را نخورده باشد. هم چنین حراج های استثنایی مراکز خرید این شهر مانند تراسیتی، مارک، اوزدیلیک و... به دلیل تغییر فصل بازار خرید کردن را نیز داغ نگه می دارد. این ها بخشی از مراسم هایی هستند که در آنتالیا اجرا می شود و این شهر را به مقصد رویایی توریست ها تبدیل می کند. تاجایی که در برگزاری عید ملی فارسی زبانان آنقدر خوب عمل می کند که گردشگران فارسی زبان، خود در ایام نوروز به این شهر روانه می شوند.

عصر پرواز ( asreparvaz ) از متقاضیان تور آنتالیا نوروز که در تکاپوی مهیا کردن شرایط برای تجربه ی سفری به یاد ماندنی در ایام بهاری نوروز هستند و در انتخاب یک تور که از میان صدها پیشنهاد وسوسه کننده همواره کاری دشوار است مشاوره می دهد

مناسب ترین زمان رزرو تور آنتالیا نوروز


   تور آنتالیا نوروز هیچ گاه برای گردشگران تکراری نمی شود، زیرا آنقدر میزان تنوع در این شهر بالاست که همه را راضی نگه می دارد. مسئله ای که اینجا وجود دارد زمان مناسب برای رزرو تور آنتالیا نوروز است. چرا که این تور طرفداران بسیاری دارد و رزرو کردن آن در زمان مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. متقاضیان این تور ایده آل می توانند از هفته ها یا حتی چند ماه قبل از ایام نوروز اقدام به خرید و تهیه ی این تور کنند و با آسایش بیشتری به استقبال نوروز ۹۹ خود بروند. زیرا خرید بلیت تور های نوروز آنتالیا با شرایط و کیفیت مناسب و بالا در روز های انتهایی سال به دلیل تقاضای زیاد امکان پذیر نیست یا بسیار مشکل است. به همین دلیل برای رزرو آسان تر تور آنتالیا برای تعطیلات بهاری نوروز ما پیشنهاد می کنیم از ماه قبل یا حتی الان به دنبال انجام کارهای سفر خود باشید و شرایط خود را بسنجید زیرا که با نزدیک تر شدن به نوروز انجام این امور بسیار دشوارتر است.

اطلاعات کلی در خصوص تور آنتالیا را اینجا بخوانید:

تور آنتالیا - عصر پرواز


تور آنتالیا نوروز و امکانات تور


   امکانات آنتالیا بسیار متنوع است اما در هر حال نحوه ی بهره مندی گردشگران از این امکانات و تنوع به آژانس مسافرتی بستگی دارد که گردشگر به آن مراجعه کرده است. به طور متوسط امکاناتی که در تور آنتالیا نوروز به مسافران عرضه می شود به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی و امکانات تفریحی فراوان آنتالیا نسبت به سایر زمان ها بیشتر است.

کیفیت پرواز ها و خطوط هوایی، کیفیت خدمات پرواز، کیفیت هتل محل اقامت، سرویس دهی محل اقامت، بازدید از اماکن توریستی و تفریحی سطح شهر، کیفیت ساحل ها و... در ایام نوروز افزایش می یابد.

تور ها و آژانس ها نیز اغلب بهترین آن ها را به مسافران عرضه می کنند تا سفری به یاد ماندنی را برای آنها رقم بزنند و رشد صعودی قیمت تور آنتالیا در روز های نوروز صحت این گفته را بیان می کند.

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98