چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

يكشنبه 13 بهمن 98

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. با استفاده از این تورها شما می توانید با کاهش چشمگیر هزینه های رفت و برگشت، اقامتی و.... سفرتان، از بودجه در دسترس خود بهترین استفاده را داشته و سفری به یاد ماندنی برای خود و خانواده خود رقم بزنید. اما هنگام رزرو تور کیش باید به چند نکته توجه داشته باشید که ما در ادامه به آنها پرداخته ایم.


1- مزایای رزرو تور کیش

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز در نظر دارد با استفاده از این تورها شما می توانید با کاهش چشمگیر هزینه های رفت و برگشت، اقامتی و.... سفرتان، از بودجه یکی از بزرگترین مشکلات هر سفر بخصوص سفر به جزیره کیش به دلیل واقع بودن آن در جنوب کشور و تقریبا دور از دسترس بودن آن برای اکثر شهرهای کشور طریقه سفر به این جزیره و همچنین هزینه سفر به این جزیره می باشد. برای سفر به این جزیره راه های مختلفی وجود دارد، شما می توانید از راه های زمینی و اتوموبیل شخصی خود استفاده کرده که این کار علاوه برخستگی زیادی که برای شما دارد وقت و هزینه ی بسیار زیادی از شما را نیز می گیرد. راه دیگری که برای سفر به این جزیره وجود دارد راه های هوایی می باشد که شما می  توانید با رزرو بلیط هواپیما این کار را انجام داده ولی مشکلی که در این روش وجود دارد این است که در این روش هزینه شما به شدت بالا می رود زیرا علاوه بر پرداخت هزینه ی بالا برای رزرو بلیط رفت و برگشت شما باید برای محل اقامت خود هم به دنبال یک مکان مناسب مانند هتل، سوییت، ویلا و.... باشید که علاوه بر وقت زیادی که از شما گرفته می شود و کلافگی و خستگی که برای شما دارد، هزینه بسیار زیادی نیز باید پرداخت کنید بخصوص اگر بخواهید در هتل های چهار یا پنج ستاره اقامت داشته باشید به شدت هزینه های بالایی را متحمل میشوید که مطمئنآ از کیفیت سفر شما کاسته می شود.علاوه بر آن در این صورت ممکن است هتلی که رزرو کرده اید میزبان شما در فرودگاه نباشد و در نتیجه شما مجبور شوید تمام وسایل خود را با تاکسی به هتل محل اقامتتان ببرید.مشکل دیگری که وجود دارد این است که در صورتی که با جزیره نا آشنا باشید پیدا کردن مکان های گردشگری و تفریحی و یا بازارهای مورد نظرتان برای شما به شدت سخت خواهد بود.
روش دیگری که برای سفر به جزیره کیش وجود دارد رزرو تور کیش می باشد که به جرئت می توان گفت یکی از بهترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. مزیت هایی که رزرو تور کیش نسبت به بقیه روش ها دارد این است که در این روش شما تنها به فکر تفریح و گردش در این جزیره هستید و با پرداخت هزینه رزرو تور کیش تمام مسئولیت های مربوط به رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو اتاق در هتل، راهنمایی شما برای گردش در جزیره و.... را به عهده آژانس مسافرتی مربوطه گذاشته اید و به این صورت در وقت خود به شدت صرفه جویی کرده اید. از طرفی با رزرو تور کیش به شدت از هزینه های شما نیز کاسته می شود زیرا آژانس های مسافرتی به این دلیل که به تعداد بالا بلیط هواپیما یا اتاق هتل ها را رزرو می کنند و همچنین با شرکت های هواپیمایی و هتل های مورد نظر قرارداد دارند شامل تخفیف می شوند و هزینه رزرو بلیط و هتل برای آنها ارزانتر می شود که در نتیجه برای شما نیز ارزان تر می شود. از طرفتی آژانس های مسافرتی برای شما امکاناتی مانند استقبال در فرودگاه و حمل وسایل شما تا هتل محل اقامتتان، استخدام یک تور لیدر جهت راهنمایی شما در طول بازدید از مکان های مختلف جزیره، بن های تخفیف خرید از بعضی از مراکز خرید و مکان های گردشگری، بسته به آژانس مسافرتی و نوع تور رزرو شده سرو صبحانه، ناهار و یا شام را فراهم میکنند. همچنین در مسافرت شما یک مینی ون یا ون برای جابه جایی اعضای تور توسط آژانس مسافرتی فراهم شده و در اختیار شما قرار میگیرد.


2- رزرو تور کیش برای نوروز و جشنواره های فصلی

یکی از ویژگی هایی که شهرهای جنوبی کشور دارند این است که از اواخر زمستان یعنی اواسط اسفند ماه هوا در این شهرها نسبت به بقیه نقاط کشور زودتر شروع به گرم شدن کرده که در نتیجه آن برخلاف دیگر مناطق کشور در جنوب کشور در تعطلات نوروز شاهد هوایی گرم و مطبوع می باشیم. که این خود به خصوص در جزیره کیش که دارای تفریحات آبی متنوع و پیشرفته ای می باشد مزیت بسیار بزرگی محسوب میشود و باعث جذب گردشگران بسیار زیادی در این فصل سال به این جزیره می شود. رزرو تور کیش در این فصل سال گزینه ای بسیار مناسب برای شما می باشد تا سفری ارزان به جزیره کیش داشته و با صرف حداقل هزینه ممکن فرصت تجربه ای رویایی در بهترین فصل سال با این جزیره زیبا داشته باشید.
علاوه بر این جشنواره ها، فستیوال ها و رویدادهای بسیار متنوعی نیز در فصل تابستان در این جزیره برگذار می شود که بسیار تماشایی و مفرح می باشند و شما با سفر به این جزیره در این فصل سال فرصت شرکت در این فستیوال ها، جشنواره ها و کنسرت های بسیار جذاب را خواهید داشت. همچنین در این فصل علاوه بر رزرو تور کیش میتوان از رزرو تور کیش ارزان قیمت نیز استفاده کنید یعنی با هزینه ای به مراتب ارزان تر لذتی دو برابر را تجربه کنید. البته با توجه به گرمای شدیدی که در این فصل سال در جزیره وجود دارد در صورت سفر توصیه میشود که در طول روز وقت خود را در مکان های سر بسته مانند مراکز خرید بگذرانید و در هنگام غروب و شب که هوا خنک تر است گردش در فضای باز یا شرکت در فستیوال ها را انجام دهید.
آژانس مسافرتی عصر پرواز با درنظر گرفتن هزینه های امروزی سعی کرده تمام تلاش خود را برای پایین آوردن هزینه تور کیش نماید تا در کنار لذت از مناظر و مناطق دیدنی نگرانی شما را از هزینه های بالا و پیش بینی نشده کاهش دهد


3- چگونه رزرو تور کیش را انجام دهیم

برای رزرو تور کیش راه های مختلفی وجود دارد. راحت ترین راه رزرو تور کیش به صورت آنلاین می باشد، شما می توانید با مراجعه به سایت آژانس های مسافرتی از قیمت های مختلف تورها، نحوه خدمات دهی در مدت زمان اقامت در جزیره، تاریخ تورهای مختلف، نوع هتل های منتخب آژانس ها برای اقامت و... مطلع شوید. یا اینکه میتوانید با مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو تور کیش کنید.همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی برای انتخاب تور خود و دیگر سوال هایی که برای شما پیش می آید از طرف آژانس مشاوره دریافت کنید.


4- مناسب ترین زمان رزرو تور کیش

بهترین زمان رزرو تور کیش با توجه به هدف شما می تواند متفاوت باشد. اگر آب و هوا مد نظر شما باشد، بهترین زمان برای سفر به این جزیره اواسط اسفند ماه تا اواخر فروردین ماه می باشد زیرا در این بازه زمانی شاهد آب و هوای بهاری و مطبوع در این جزیره می باشیم که امکان گردش در سطح جزیره و همچنین استفاده از تفریحات آبی متنوع جزیره را به شما می دهد. اما اگر شرکت در جشنواره ها و فستیوال های متنوع این جزیره مد نظر شما باشد از اردیبهشت ماه تا مهر ماه بهترین زمان برای سفر به این جزیره می باشد. همچنین اگر قیمت رزرو تور کیش برای شما مهم است سفر به این جزیره در فصل زمستان و در طول تعطیلات نوروزی توصیه نمیشود چرا که در این بازه زمانی به دلیل آب و هوای مطبوعی که در این جزیره وجود دارد تقاضا برای سفر به این جزیره به شدت بالا بوده که در نتیجه آن قیمت رزرو تور کیش بالا بوده و نوسانات بیشتری هم نسبت به بقیه فصول سال دارد و احتمال داشتن سفری ارزان به جزیره کیش برای شما کم می شود. اگر در فصل زمستان یا تعطیلات نورزی قصد سفر به این جزیره را دارید توجه داشته باشید که از یک ماه قبل اقدام به رزرو تور کیش کنید زیرا به دلیل تقاضای بالا امکان رزرو شدن تور های مناسب تر بالا می رود و همچنین به دلیل نوسانات قیمتی که در این فصل سال وجود دارد احتمال گران تر شدن قیمت تور ها نسبت به یک ماه قبل افزایش می یابد
 

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98

تور آنتالیا لحظه آخری ( بهترین شانس ۱۳۹۸ )

آنتالیا به عنوان مرکز استان آنتالیا از شهر های ناحیه ی غربی کشور ترکیه با آب و هوایی معتدل مدیترانه ای و سواحل...

يكشنبه 15 دی 98